باربری در جردن - اتوبار در جردن

باربری و حمل و نقل اسباب منزل و اداری و حمل وسائل سنگین در جردن ( آفریقا )

باربری در جردن - اتوبار در جردن

باربری و حمل و نقل اسباب منزل و اداری و حمل وسائل سنگین در جردن ( آفریقا )

توصیه های مفید درباره اسباب کشی به خانه جدید

چگونه اسباب کشی بی دردسری داشته باشیم

« اسباب کشی کابوسه » این جمله را خیلی ها وقتی قصد اسباب کشی دارید به شما می گویند. شاید خودتان هم درباره اسباب کشی همینطور فکر کنید.

مهم نیست که اسباب کشی کابوس هست یا نه. مهم این است که خیلی از ما و اطرافیان مان باید سالانه یا حداقل چند سالی یک بار، این کار را انجام دهیم. حالا وقت تشبیه و استعاره نیست؛ وقت اسباب کشی است. روزهای تابستان برای بیشتر خانواده ها روزهای جابه جایی و اسباب کشی به خانه جدید است. ما به شما می گوییم که چگونه می توانید بدون کابوس، راحت تر اسباب کشی کنید!

انتقال به خانه ی جدید برای شما هیجان انگیز و درعین حال سخت است. به نکات زیر توجه داشته باشید تا اسباب کشی شما به راحتی و بدون مشکل سپری شود.

رعایت این نکات در اسباب کشی ضروری است :

1 . از شرکت های شناخته شده کمک بگیرید

جابجایی وسایل به خانه ی جدید توسط شرکت هایی که قابل اعتمادند اهمیت زیادی دارد. از آن ها بپرسید از چه وسیله ای برای جابجایی وسایل استفاده می کنند، ماشین آن ها چیست، چند نفر کارگر دارند و ... این کارها برای اطمینان از رسیدن تمام وسایل شما بدون نقص و آسیب به خانه ی جدید است.  ادامه مطلب ...

بسته بندی مبلمان در اسباب کشی

یکی از لوازمی که هنگام اسباب کشی و باربری همواره افراد را دچار نگرانی می کند مبلمان منزل است. نگرانی از آسیب دیدن مبلمان هنگام جابجایی اثاثیه، نگرانی بابت نحوه صحیح بسته بندی و جابجایی مبلمان از جمله مواردی است که ذهن اشخاصی که قصد اسباب کشی و تغییر مکان را دارند بخود مشغول می نماید.

این نگرانی تا حدودی به جا و منطقی است، زیرا بخش زیادی از مبلمان را پارچه مبل یا چرم و الیاف رویه آن تشکیل می دهد که آسیب پذیری زیادی مخصوصا در برابر اجسام نوک تیز و بُرنده دارد. 

همچنین بخش مهم دیگری از مبلمان را معمولا چوب تشکیل می دهد که چوب نیز در برابر سایش و ضربه ضعیف بوده وآسیب می بیند. 

در صورت آسیب رسیدن به هریک از این اجزای مهم (پاره شدن روکش مبلمان یا زخمی شدن  پایه ها و دسته های مبلمان) می توان گفت که تقریبا آن مبلمان بلا استفاده شد و ظاهر خود را تا حد زیادی از دست خواهد. 

در این مقاله قصد داریم بسته بندی مبلمان را به صورت قدم به قدم و با روش های مختلف به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.  ادامه مطلب ...