باربری در جردن - اتوبار در جردن

باربری و حمل و نقل اسباب منزل و اداری و حمل وسائل سنگین در جردن ( آفریقا )

باربری در جردن - اتوبار در جردن

باربری و حمل و نقل اسباب منزل و اداری و حمل وسائل سنگین در جردن ( آفریقا )

بیمه حمل اثاثیه و چگونگی کارکرد آن

بیمه حمل اثاثیه و چگونگی کارکرد آن

شروع این بیمه نامه با پرداخت حق بیمه قبل از شروع اسباب کشی است و تا تحویل آخرین محموله توسط افراد متخصص در مقصد ادامه خواهد داشت. اگر این اسباب کشی توسط خود بیمه گذار انجام شود،کالای شما از زمان بارگیری کامل کالا روی وسیله حمل تا زمان تخلیه کالا در مقصد پوشش خواهد داشت. 

دلایل نیاز به بیمه

حمل و نقل یکی از موثرترین عوامل در پیشرفت اقتصاد کشورها می باشد که با سایر فعالیت های اقتصادی و اجتماعی ارتباط نزدیکی دارد. 

در این میان حمل و نقل محصولات، واسطه ای است که متمم و مکمل تمام کالاهاست و در اکثر فعالیت های اقتصادی صرف نظر از زمان و مکان تقاضا وجود دارد. 

بیمه در کاهش ریسک و ایجاد اطمینان در حمل و نقل کالا به عنوان اصل اول حمل و نقل نقش اساسی دارد. 

بیمه باربری به سبب قابل تحمل کردن ریسک های ناشی از حمل محمولات برای طرفین یک معامله تجاری، یکی از حلقه های مهم در زنجیره مدیریت بازرگانی خارجی و داخلی به حساب می آید. 

در برخی از کشورها در بیمه نامه های باربری صادر شده تنها به نوع وسیله حمل و نقل اشاره می شود و بر اساس روش حمل و نقل، بیمه نامه ای متفاوت صادر نمی شود؛ اما در کشورهای مانند هندوستان برای هر نوع وسیله، بیمه نامه ای جداگانه صادر می شود. 

از طرف دیگر، با وجود اینکه بیشترین مصارف بیمه های باربری در باربری اتوبار است، بیمه نامه های داخلی پوشش متنوعی در این بخش ارائه نمی دهند و حتی برای متقاضیان مصارف داخلی غیرتجاری حمل و نقل، محصولی ندارند. 

یکی از انواع بیمه نامه های باربری که در سایر کشورها از جمله استرالیا وجود دارد و مورد استفاده اشخاص و یا شرکت ها قرار می گیرد، بیمه "حمل اثاثیه" است که اسباب و اثاثیه منازل و اداراتی که قصد جا به جایی دارند را بیمه می کنند. این نوع از بیمه نامه در کشور استرالیا سابقه چند ساله دارد و شرکت های بیشماری آن را ارائه می دهند.